Τρίτη, Σεπτεμβρίου 05, 2006

A matter of life and death...

Εδώ κ μία βδομάδα το δωμάτιο κ το αμάξι έχουν κατακλύστει από τους ήχους του A Matter of Life And Death. Τι να πω γιά το δίσκο,απλώς 2 λέξεις: IRON MAIDEN.


Ίσως να ακούγεται κάπως όμως με πιάνει ρίγη συγκίνησης κάθε φορά που βγάζουν καινούργιο δίσκο.Από την πρώτη ημέρα της ανακοίνωσης μέχρι τη μέρα που ανακοινώνεται το set-list και από τα πρώτα αποσμάσματα που ακούγονται εώς την κάθαρση κρατώντας το πολύτιμο cd στα χέρια μου με λαχτάρα μικρού παιδίου,η όλη διαδικάσια μου δίνει μοναδική ευχαρίστηση. Δεν είμαι υπερβολικός όμως,μεγάλωσα με αυτό το συγκρότημα,με τους ήχους τις μελωδίες κ τις δισολιές τους,από εκείνη τη μέρα κάπου στο 1996 που άκουσα γιά πρώτη φορά τον ύμνο Fear Of The Dark οι Maiden αποτέλεσαν το πρωταρχικό κομμάτι των μουσικών μου ακουσμάτων,έγιναν μέροςι της ζωής μου,των αυτιών μου κ της καθημερινότητας μου.
Σκέφτομαι ακόμη και τη μάνα μου που τόσες αντιρρήσεις είχε σε αυτά τα ακούσματα,αν ξαφνικά έπαυα να τα ακούω θα της έλειπαν! Αν κάπου βρισκόταν κ άκουγε ένα τραγούδι τους θα αναφωνούσε "Αχ αυτά ακούει κ ο γιός μου,είναι οι αγαπημένοι του". Έγιναν πιά κομμάτι όλου του σπιτίου!
Ο δίσκος είναι εξαιρετικός,όμως κάτι λείπει... Κοιτώντας το εξώφυλλο βλέπεις πολεμική θεματολογία, τανκς, στρατιώτες... Έλειπες εσύ. Μάζι τα πρωτοακούγαμε όλα, όπως τα ζούσαμε όλα απο μικροί μαζί.Στο ίδιο ντισκμαν κ στα ίδια ηχεία λατρέψαμε όλα αυτά τα τραγούδια μοιραζόμενοι τα ίδια ακουστικά κ τα ίδια συναισθήματα. Μαζί στηνόμασταν στο Metropolis περιμένοντας να φέρουν κάθε καινούργιο cd κ μαζί το λιώναμε προσέχοντας κάθε δευτερόλεπτο μουσικής,μιά σταματούσε ο ένας το cd "ΠΩΠΩ ΤΗ ΣΟΛΑΡΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ", μιά ο άλλος "Ω ΡΕ ΦΙΛΕ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΚΟΨΙΜΟ,ΤΙ ΓΡΑΨΑΝΕ ΠΑΛΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ". Τώρα έλειπες όμως η απούσια σου αισθητη, στενοχωριόμουν πολύ...Φορούσες κ εσύ το χακί της πολεμικής στολής που έχει το εξώφυλλο...Σαν κάτι να σήμαινε...Ήθελα να μην το ακούσω,να σε περιμένω αλλα δεν άντεξα. Για να εξιλεωθώ όμως στο πήρα δώρο και το έχω εδώ να σε περιμένει!

Στον ένα και μοναδικό....

UP THE FUCKING IRONS ! ! ! !